Czcionka:

A+A-

Kontrast:

Plan dnia

RAMOWY ROZKŁAD DNIA – COVID -19 ( zgodny z obowiązującym czasem pracy).

 

7:00 – 8:30 - Przyjmowanie dzieci, zabawy dowolne, piosenki, j. angielski.

8:30 – 8:35 - Przygotowanie do śniadania – czynności higieniczne.

8:35 – 8:55 - Śniadanie – karmienie i pomoc przy spożywaniu posiłków.

8:55 – 9:00 - Zabiegi higieniczne po posiłku.

9:00 – 9:40 - Zajęcia dydaktyczne ( zgodne z planem pracy ):

- Zajęcia wspomagające mowę dzieci, przygotowujące narządy artykulacyjne do wydawania różnych dźwięków.

- Wyliczanki, rymowanki, wierszyki, naśladowanie odgłosów, śmiechów, itp.

- Poznawanie bohaterów bajek, zwierzątek, zawodów, elementów życia codziennego – czytanie książeczek, słuchanie bajek, wspólne wyciskanie soków, pieczenie ciasteczek itp.

9:45 – 10:00 - Przegryzak – czynności higieniczne, karmienie i pomoc przy spożywaniu owoców,  warzyw, napojów, czynności higieniczne po posiłku.

10:00 – 11:15  - Zabawy na dworze, tarasie i w salach.

- Zabawy ruchowe przy muzyce, stymulujące i sensoryczne z wykorzystaniem różnych faktur, konsystencji, mat sensorycznych.

- Zajęcia dydaktyczne cz. II , gry i zabawy tematyczne mające na celu poznawanie świata, utrwalające zdobyte wiadomości  i umiejętności. Nauka samoobsługi, bezpieczeństwa itp.

- Zabawy plastyczne i manualne wspomagające prawidłowy rozwój dziecka.

- Zajęcia ogólnorozwojowe: rytmika, zajęcia pomagające zmniejszyć stres, napięcie, relaksacyjne i wyciszające, teatrzyki z wykorzystaniem chust, szarf, strojów, j. angielski.

11:15 – 11:30 - Przygotowanie do obiadu – czynności higieniczne.

11:35 – 11:55 - Obiad ( II danie) - karmienie i pomoc przy spożywaniu posiłków.

11:55 – 12:05 - Zabiegi higieniczne po posiłku i przygotowanie do snu.

12:05 – 14:00 - Leżakowanie.

14:10 – 14:30 - Zabiegi higieniczne po spaniu i przygotowanie do podwieczorku, ćwiczenia ruchowe, nauka piosenek i wierszyków.

14:30 – 15:05 - Czwarty posiłek ( zupka + podwieczorek) – karmienie i pomoc przy spożywaniu posiłków,    zabiegi higieniczne po posiłku.

15:10 – 17:00 - Oczekiwanie na rodziców:

- śpiewanie piosenek, podsumowanie dnia – rozmowy z opiekunami  zabawy dowolne, w kącikach.

- odbieranie dzieci przez rodziców bądź prawnych opiekunów. 

- praca  indywidualna lub grupowa, język angielski.

Data dodania: 2022-03-16 19:30:34
Data edycji: 2022-03-16 19:36:41
Ilość wyświetleń: 332

,, Pomóżmy dzieciom myśleć, że potrafią, a będą potrafiły"

Violet F. Moos - Uczenie się przez zmysły

Nasi Partnerzy

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji PublicznejElektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej